Bestelprocedure

Wanneer u een product in de winkelmand heeft toegevoegd kunt u uw toegevoegde producten bekijken door op het winkelmand icoontje te drukken, hier wordt tevens het huidige bedrag weergegeven van de producten in de winkelmand. De producten in de winkelmand zijn exclusief €3,95 verzendkosten. Wanneer u de bestelling in Wormer wilt afhalen, dan betaald u geen verzendkosten.

In uw winkelmand kunt u ook producten verwijderen als u toch een ander product wil toevoegen. Door bij ‘aantal’ op de pijl omhoog of naar beneden te klikken kunt u de hoeveelheid aanpassen. Als u daarna op ‘winkelmand bijwerken’  klikt wordt het nieuwe aantal verwerkt in de winkelmand. Als u het aantal naar ‘0’ bijwerkt, verdwijnt het product uit uw winkelmand. Om een product te verwijderen kunt u ook op het witte kruisje in het rode rondje drukken links van het product.

Wanneer u tevreden bent met uw winkelmand kunt u doorgaan naar afrekenen, waar u uw gegevens moet achterlaten en een betaalmethode moet selecteren. Als u alles heeft ingevoerd en u akkoord gaat met de algemene voorwaarden, drukt u op ‘bestel en betaal’. Wanneer u op bestel en betaal klikt heeft u automatisch een betaalverplichting. De bestelling is definitief wanneer de betaling is voltooid.

U kunt op het moment alleen maar in het Nederlands bestellen.

U kunt afreken door middel van iDeal, Paypal en vooruitbetaling via bankoverschrijving. Als u uw bestelling komt ophalen kunt u ook contant betalen of pinnen bij afhalen.

Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

Achteraf Betalen

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.